Velkommen

Velkommen til Flemmings blog web-site: flemmingivar.dk

Æret være hans minde
27. september 1938 - 22. juni 2009


Se den "gamle" hjemmesiden her: www.flemmingivar.dk/flemming/index.html


fredag den 19. december 1997

Jeg elsker at se på billeder

Jeg elsker at se på billeder, både malerier og fotos. På vores vægge hænger malerier af 2 af vores gode venner: Den tidligere bofælle Kirsten Krogh (født 1979) har malet et dobbeltportræt af Helle og mig. Og vores gamle nabo fra dengang, vi boede i Vallensbæk, den dansk/spanske maler Wistremundo Artero har malet hvide heste i vand. Et maleri der styrer farverne i vores dagligstue.

Jeg kan også godt lide de farverige, abstrakte malerier min nabo Inger Bente maler.

Jeg tager en masse fotos der fungerer som en billed-dagbog, der fx dokumenterer hvor flotte vores haver er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar